Είναι από την πέμπτη στήλη. Nikolai Topornin: Καθηγητής MGIMO που δεν γνωρίζει πολύ καλά την ιστορία Σύντομη βιογραφία ενός μη ηρωικού ήρωα


Το 1959 άνοιξε η Δεύτερη Θερινή Σπαρτακιάδα των Λαών της ΕΣΣΔ (μέχρι τις 16 Αυγούστου 1959). Για πρώτη φορά, επετράπη στις ομάδες παραγωγής να συμμετάσχουν στους τελικούς αγώνες της Spartakiad - νικητές του πρωταθλήματος των δημοκρατιών της Ένωσης στον στίβο, την ποδηλασία, την άρση βαρών και τη γυμναστική, γεγονός που επηρέασε σημαντικά το επίπεδο των αποτελεσμάτων σε αυτούς τους τύπους προγραμμάτων.


Συνολικά στη Σπαρτακιάδα έλαβαν μέρος 78 ομάδες από 60 εδάφη, δημοκρατίες και περιοχές της ΕΣΣΔ. Στους καλύτερους απονεμήθηκαν βραβεία από το Κεντρικό Συμβούλιο Αθλητικών Σωματείων και Οργανισμών. Περίπου 40 εκατομμύρια Σοβιετικοί πολίτες συμμετείχαν στους προκριματικούς αγώνες που προηγήθηκαν των τελικών αγώνων και διεξήχθησαν σε 190 χιλιάδες ομάδες φυσικής αγωγής. Οι τελικοί αγώνες διεξήχθησαν στη Μόσχα σε 22 αθλήματα. Το σκάκι, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και το πινγκ-πονγκ έκαναν το ντεμπούτο τους στη Σπαρτακιάδα.


Στον τελικό συμμετείχαν 8.452 αθλητές 43 εθνικοτήτων από όλες τις δημοκρατίες της Ένωσης. Στη Σπαρτακιάδα σημειώθηκαν 12 ρεκόρ της Σοβιετικής Ένωσης και 3 παγκόσμια ρεκόρ. Στο ομαδικό αγώνισμα, αθλητές από την ομάδα της Μόσχας κατέλαβαν την πρώτη θέση με 344 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση είναι η ομάδα της RSFSR - 329,5 βαθμοί, στην τρίτη θέση είναι η ομάδα του Λένινγκραντ - 324 βαθμοί.

Μετά την προβολή του προγράμματος του Vladimir Solovyov "The Duel" στο τηλεοπτικό κανάλι Rossiya 1, όπου ο Vladimir Zhirinovsky και ο Nikolai Zlobin αντιτάχθηκαν ο ένας στον άλλον σε συζητήσεις, τίθεται το ερώτημα: στα σύγχρονά μας πανεπιστήμια, ο "docent" είναι ακριβώς ένας ακαδημαϊκός τίτλος και μια αντίστοιχη θέση ή Όλα είναι ακόμα μια κατηγορία από την αθάνατη ταινία "Gentlemen of Fortune" - ένα ψευδώνυμο; Και αυτό το ερώτημα δεν προέκυψε άπραγα, γιατί αυτό που ακούστηκε στον αέρα στις 18 Φεβρουαρίου θυμίζει πραγματικό θέατρο του παραλόγου.

Όσοι αναγνώστες παρακολούθησαν την εκπομπή της επόμενης «Μοναχίας», νομίζω, κατάλαβαν αμέσως για τι μιλούσαμε. Όσοι, για διάφορους λόγους, δεν είδαν την εκπομπή με τον Vladimir Solovyov την αναφερόμενη ημερομηνία, πρέπει να εξηγήσουν τι συνέβη και πώς. Στο τηλεοπτικό πρόγραμμα, ως συνήθως, οι κύριοι χαρακτήρες στο στούντιο παρουσίασαν τις σκέψεις τους για την κατάσταση στον σύγχρονο κόσμο. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος συζητήθηκαν ενεργά θέματα αντιπαράθεσης μεταξύ ΝΑΤΟ και Ρωσίας, η αντιτρομοκρατική επιχείρηση στη Συρία, η γεωπολιτική κατάσταση κ.λπ.

Μετά από 56 λεπτά, το μικρόφωνο βρισκόταν στα χέρια ενός προσκεκλημένου εμπειρογνώμονα, τα σχόλια του οποίου έθεσαν υπό αμφισβήτηση την εμπειρογνωμοσύνη του και οδήγησαν στην εμφάνιση της ερώτησης που εντοπίστηκε στην αρχή αυτού του υλικού. Αυτός που πήρε το μικρόφωνο στα χέρια του (και αυτό το άτομο αποδείχθηκε ότι ήταν ο αναπληρωτής καθηγητής του MGIMO Nikolai Topornin), με έξυπνο βλέμμα έδωσε κάτι που, όπως λένε, θα σε έκανε να αισθανθείς άσχημα. Μετά από μακροχρόνιους προβληματισμούς ότι ο αμερικανικός συνασπισμός ξεκίνησε τη λειτουργία του, αν και αργά, αλλά ακόμα νωρίτερα από τον ρωσικό, και ότι δεν έχει νόημα να υποστηρίξουμε τον Μπασάρ αλ Άσαντ στη Συρία, γιατί, βλέπετε, δεν τον υποστηρίζουν των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο κ. Τοπόρνιν, απευθυνόμενος στον Βλαντιμίρ Ζιρινόφσκι, ανακοίνωσε κυριολεκτικά τα εξής:

Γιατί κανείς δεν έρχεται για τη Ρωσία, ούτε μια χώρα; Λέτε ότι το ΝΑΤΟ περιβάλλει τη Ρωσική Ομοσπονδία. Συμφωνώ μαζί σου... Αλλά, συγγνώμη, το ΝΑΤΟ προέκυψε ως απάντηση στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας και μετά το Σύμφωνο της Βαρσοβίας περιέλαβε πολλές χώρες...

SHTA???

Πώς, με συγχωρείτε, αγαπητέ αναπληρωτή καθηγητή MGIMO, προέκυψε το δυτικό στρατιωτικό μπλοκ; Ως απάντηση στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας;... Αυτή είναι μια «ιστορική» στροφή... Θα ήθελα να θυμίσω τη δήλωση ενός γνωστού κινηματογραφικού χαρακτήρα: «Όταν μιλάς, φαίνεται ότι έχεις αυταπάτες».

Για αναφορά:

Πρώτα.Το ΝΑΤΟ είναι ένα στρατιωτικό-πολιτικό (όπως αυτοαποκαλούνται) μπλοκ κρατών στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, η δημιουργία του οποίου ξεκίνησε στις 4 Απριλίου 1949 και η επέκταση συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Δεύτερος.Ο Οργανισμός του Συμφώνου της Βαρσοβίας είναι ένα έγγραφο που επισημοποίησε τη δημιουργία μιας στρατιωτικοπολιτικής ένωσης των σοσιαλιστικών χωρών της Ευρώπης, με ημερομηνία 14 Μαΐου 1955. Το Σύμφωνο της Βαρσοβίας έπαψε να υπάρχει την 1η Ιουλίου 1991.

Τρίτος.Ο Nikolay Borisovich Topornin είναι ειδικός σε θέματα χρηματοοικονομικού, τελωνειακού, προϋπολογισμού και τραπεζικού δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενσωμάτωσης στην ΕΕ και την ΚΑΚ, το συνταγματικό δίκαιο της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Υποψήφιος Νομικών Επιστημών, Αναπληρωτής Καθηγητής. Ο Topornin δίνει διαλέξεις για το τραπεζικό δίκαιο της ΕΕ στο MGIMO (U) του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών. Είναι επίσης συγγραφέας πολυάριθμων επιστημονικών δημοσιεύσεων, επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πληροφοριών και υπηρετεί ως υπεύθυνος επιστημονικών έργων για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές. Απόφοιτος MGIMO. Εργάζεται στο πανεπιστήμιο για περισσότερα από 25 χρόνια.

Από τη βιογραφία και το "portfolio" του Topornin: μιλά αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά και γερμανικά. Εκπαιδεύτηκε και διδάχθηκε σε ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: Ρότερνταμ (Ολλανδία), Βρυξέλλες (Βέλγιο), Φρανκφούρτη του Μάιν (Γερμανία), Osnabrück (Γερμανία), Βερολίνο (Γερμανία), Παρίσι (Γαλλία) κ.λπ. Εργάστηκε στο γραφείο πληροφοριών για περισσότερα από 15 χρόνια του Συμβουλίου της Ευρώπης ως διευθυντής. Διδάσκει στα τμήματα Ευρωπαϊκού και Συνταγματικού Δικαίου στο MGIMO.

Εάν ένα άτομο που αποφοίτησε από ένα από τα πιο διάσημα πανεπιστήμια της χώρας και, επιπλέον, εργάζεται εκεί για ένα τέταρτο του αιώνα, δεν γνωρίζει σοβαρά ότι το στρατιωτικό μπλοκ του ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε 6 χρόνια νωρίτερα από τον Οργανισμό του Συμφώνου της Βαρσοβίας ( ΠΟΕ), και ότι ήταν ο ΠΟΕ που έγινε μια μάλλον καθυστερημένη απάντηση στη δημιουργία του ΝΑΤΟ, τότε το μέλλον της ρωσικής διπλωματίας γίνεται, για να το θέσω ήπια, ανησυχητικό. Άλλωστε, αν ο Νικολάι Μπορίσοβιτς Τοπόρνιν είναι σε θέση να παρουσιάσει ένα ψέμα ως βάση συζήτησης σε ένα τηλεοπτικό κοινό πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο τυχαίνει να περιλαμβάνει ανθρώπους με γνώση της ιστορίας, με αδιαπέραστο αέρα, τότε τι λέει ο κ. Αναπληρωτής Καθηγητής και Υποψήφιος Νομικών Επιστημών διδάσκουν τους μαθητές του που έχουν επιλέξει τη διπλωματική θητεία ως ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά για την προστασία των συμφερόντων της Πατρίδας; Μπορούμε να υποθέσουμε ότι οι διαλέξεις του κ. Topornin έχουν τον δικό τους παράλληλο κόσμο, στον οποίο οι μαθητές είναι βέβαιοι ότι το ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε «ως απάντηση στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων» και ότι η επέκταση του ΝΑΤΟ σήμερα είναι «ένα προστατευτικό μέτρο ενάντια στα βήματα της Ρωσίας». Και όλος ο εφιάλτης είναι ότι ο αναπληρωτής καθηγητής Topornin, ο οποίος εκπαιδεύτηκε σε διάφορα ρωσικά και ξένα πανεπιστήμια, διδάσκει, όχι στη σχολή της αίρεσης «God Kuzi», αλλά στο MGIMO, ένα πανεπιστήμιο που καθορίζει το πρόσωπο της εγχώριας διπλωματίας και μάλιστα ολόκληρη η διπλωματική σχολή.

Μετά τις δηλώσεις του κ. Τοπόρνιν, ο Ζιρινόφσκι απάντησε στον «αναπληρωτή καθηγητή»:

Ξέρεις καν τι λες; Το ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε το 1949 και ως απάντηση στη δημιουργία του ΝΑΤΟ το 1955, δημιουργούμε ένα στρατιωτικό μπλοκ που φέρει το όνομά του από τον τόπο δημιουργίας του - το Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Και διδάσκεις στο MGIMO;!! Θα τηλεφωνήσω στο MGIMO - αυτή είναι η τελευταία σου μέρα που εργάζεσαι εκεί. Αυτοί είναι διδάκτορες επιστημών, διδάσκουν τα νιάτα μας... Αν κάποιος διδάσκει στο MGIMO με τέτοιες γνώσεις, τότε αυτό είναι αγριότητα.

Ο Τοπόρνιν μουρμούρισε ότι ο Ζιρινόφσκι ήταν στο MGIMO για τέτοιες γνώσεις. θα έπαιρνε κακό βαθμό" Ποιος έχει δύο; - από τον αναπληρωτή καθηγητή Topornin;..

Φυσικά, μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει τον Ζιρινόφσκι ως πολιτικό με διαφορετικούς τρόπους, αλλά πώς να συμπεριφερθεί ο κύριος Τοπόρνιν μετά από αυτό - η απάντηση είναι προφανής...

Και για κάποιο λόγο φαίνεται ότι ο αναπληρωτής καθηγητής Topornin ενσυνείδηταΕίπε αυτό που είπε - για το ΝΑΤΟ και το Υπουργείο Εσωτερικών. Αυτό, στον αναφερόμενο παράλληλο κόσμο του, πρέπει να θεωρηθεί ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, ότι η Δύση προσπαθεί, σαν να λέγαμε, να αποκρούσει την «επιθετικότητά» μας και οι απόφοιτοι του κύριου πανεπιστημίου της ρωσικής διπλωματίας πρέπει να το θεωρήσουν έτσι. Δηλαδή, οι μελλοντικοί διπλωμάτες a priori πρέπει, σύμφωνα με την υπερφιλελεύθερη ερμηνεία, «να μετανοήσουν για όσα έχουν κάνει», γιατί το ΝΑΤΟ (σύμφωνα με τον Τοπόρνιν) είναι σαν θύμα.

Πόσοι άλλοι τέτοιοι υποψήφιοι και γιατροί έχουν εδραιωθεί στα πανεπιστήμιά μας; Πόσοι ακόμη «τοπορνίνοι» προσπαθούν να σφυρίξουν στα κεφάλια των σύγχρονων μαθητών κάτι που δεν έχει τίποτα κοινό με τη ρωσική και την παγκόσμια ιστορία, αντικαθιστώντας σκόπιμα τα γεγονότα. Το κύριο ερώτημα είναι: για να ευχαριστήσει ποιον γίνεται αυτό; Εκπληκτική ανικανότητα (αν ναι, τότε πώς μπαίνουν τέτοιοι άνθρωποι στα πανεπιστήμια) ή, τελικά, ένα καλά μελετημένο παιχνίδι αναδιαμόρφωσης της ιστορικής επιστήμης, με αποτέλεσμα, αν προσπαθήσεις να μην δώσεις σημασία σε αυτό το είδος «Δουλειά», ένας νέος κοζιρεβισμός μπορεί να εμφανιστεί στην εγχώρια διπλωματία. Και η Ρωσία έχει ήδη βιώσει πλήρως αυτό στο οποίο οδηγεί ο κοζιρεβισμός.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. Τα σχόλια σχετικά με το υλικό σχετικά με το πρόγραμμα "Duel" στη σελίδα του Topornin στο Facebook είναι κλειστά. Προσπαθεί ο επίκουρος καθηγητής να το αποσιωπήσει; Δεν έχετε το θάρρος να μιλήσετε και να επικοινωνήσετε με το κοινό, τουλάχιστον στα κοινωνικά δίκτυα;..

Η ομιλία του Topornin ξεκινά περίπου στις 56:31 (υλικό καναλιού "

«Θεέ μου, πόσα δεν ξέρουμε για τα πιο επικίνδυνα γεγονότα για τον λαό μας,
«Πόσα λίγα γνωρίζουμε για εκείνους που είναι έτοιμοι να καταστρέψουν τη Ρωσία ή να την βουτήξουν στο αίμα, να την παραδώσουν στη λεηλασία και τη βεβήλωση…

Ο Νικολάι Τοπόρνιν, διεθνής δικηγόρος στο MGIMO, είναι ένας από τους μισητές της Ρωσίας, δικηγόρος της Δύσης και των εγκλημάτων της.
Συμφώνησε στην εκπομπή του Vladimir Solovyov "Duel" από τις 18/02/2016, σε σημείο πλήρους συκοφαντίας, στην επιθυμία του να δυσφημήσει τη Ρωσία:
«Λέτε ότι το ΝΑΤΟ περιβάλλει τη Ρωσική Ομοσπονδία, συμφωνώ μαζί σας, αλλά, συγγνώμη, το ΝΑΤΟ προέκυψε ως απάντηση στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας και τότε πολλές χώρες ήταν μέρος του Συμφώνου της Βαρσοβίας...»

Αναφορά: Το ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε εναντίον της ΕΣΣΔ το 1949, 6 χρόνια πριν από τη σύστασή της
Σύμφωνο της Βαρσοβίας και περιλαμβάνεται εκείνη την εποχή
12 κράτη. Μετά την κατάρρευση του Συμφώνου της Βαρσοβίας τον Ιούνιο του 1991, και
μετά η ΕΣΣΔ, 14 ακόμη κράτη εντάχθηκαν στο ΝΑΤΟ και τώρα ενώνεται
28 χώρες. Το ΝΑΤΟ στρέφεται αποκλειστικά κατά της Ρωσίας.

Το Σύμφωνο της Βαρσοβίας δημιουργήθηκε το 1955, 6 χρόνια αργότερα από το ΝΑΤΟ και
διαλύθηκε τον Ιούλιο του 1991. Το Σύμφωνο της Βαρσοβίας περιελάμβανε 7 χώρες

Γιατί ο Τοπόρνιν είπε αυτό το ψέμα; Για να κατηγορήσει τη Ρωσία, εκπροσωπούμενη από την τότε ΕΣΣΔ, για επιθετικότητα και την απειλή της για την παγκόσμια κοινότητα, προκειμένου να αποδείξει τη δικαιοσύνη και την εγκυρότητα των προσπαθειών του ΝΑΤΟ κατά της Ρωσίας μας και τη νομιμότητα της εμπλοκής ολοένα και περισσότερων χωρών στις τάξεις της. Τώρα 28 πολιτείες έχουν συσσωρευτεί στο ΝΑΤΟ, οδηγούμενοι από την άρχουσα ελίτ αυτών των κρατών, αγοράζονται και εκβιάζονται από την Ουάσιγκτον. (Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι πρόεδροι και οι ανώτεροι αξιωματούχοι της Ευρώπης και ολόκληρου του κόσμου παραβιάζονται από Αμερικανούς - για να συλλέξουν συμβιβάσιμες αποδείξεις - ώστε να μπορούν να χειραγωγούνται σαν μαριονέτες, αντλώντας αυτό ή το άλλο συμβιβαστικά στοιχεία)

Τώρα σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι εχθρικοί προς τον λαό και τη χώρα, που εξυπηρετούν άμεσα τα συμφέροντα της Δύσης, βρίσκονται στις πιο σημαντικές κυβερνητικές, πολιτικές και εκπαιδευτικές θέσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που διαμορφώνουν τη συνείδηση ​​και την κοσμοθεωρία της φοιτητικής νεολαίας μας. , σαν αυτό:
Topornin Nikolay Borisovich Υποψήφιος Νομικών Επιστημών, Αναπληρωτής Καθηγητής.
Τμήμα Ευρωπαϊκού Δικαίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, ειδικός στο χρηματοοικονομικό, τελωνειακό, προϋπολογισμό και τραπεζικό δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ένταξη στην ΕΕ και την ΚΑΚ, συνταγματικό δίκαιο της Ρωσικής Ομοσπονδίας, δίνει διαλέξεις για το τραπεζικό δίκαιο της ΕΕ. Είναι συγγραφέας σειράς επιστημονικών δημοσιεύσεων, επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πληροφοριών και επιβλέπει το έργο αρκετών προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.

Απόφοιτος του MGIMO, Υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας, εργάζεται στο MGIMO από το 1990.

Πόσους ανθρώπους έχει κοροϊδέψει και έχει στραφεί εναντίον της Ρωσίας αυτός ο επίκουρος καθηγητής;

Και το ερώτημα: Πώς μπορεί ένας υποψήφιος επιστημών, αναπληρωτής καθηγητής στο MGIMO, να μην γνωρίζει ότι το ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε 6 χρόνια πριν από το Σύμφωνο της Βαρσοβίας; Δημιουργήθηκε όταν η ΕΣΣΔ έγλειφε ακόμα τις βαθύτερες, πιο τρομερές πληγές της μετά την εισβολή του Χίτλερ και δεν μπορούσε να απειλήσει σωματικά κανέναν;

Μια μέρα φυλακίστηκε σκληρά αλλά δικαίως για εγκληματική άγνοια... Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν επρόκειτο για ατυχές ολίσθημα ή για εσκεμμένη διαστρέβλωση των γεγονότων...

Συνέβη ζωντανά στο τηλεοπτικό κανάλι Rossiya. Τη συνηθισμένη αργά για τους τακτικούς τηλεθεατές, το πρόγραμμα του Vladimir Solovyov με τίτλο "The Duel" ήταν σε εξέλιξη. Δύο ασυμβίβαστοι μαχητές συναντήθηκαν στο «πεδίο μάχης» - ένας τακτικός στην εκπομπή, ο επικεφαλής του φιλελεύθερου δημοκρατικού κόμματος, ο πανταχού παρών Βλαντιμίρ Ζιρινόφσκι και ο πρώην, αλλά τώρα όχι ο δικός μας, πολίτης των Ηνωμένων Πολιτειών, πολιτικός επιστήμονας και ιστορικός -.

Η συζήτηση στράφηκε στην αντιπαράθεση των δύο συστημάτων τον περασμένο αιώνα. Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος ("με δευτερόλεπτα") ένα άτομο από τη "συνοδεία" του Zlobin συμμετείχε στον διαγωνισμό. Το όνομα αυτού του αστείου χαρακτήρα είναι Nikolai Topornin. Έκανε την ερώτηση για πολλή ώρα και στο τέλος του μονολόγου του είπε κάτι που, όπως λένε, δεν λέγεται σε παραμύθι, ούτε περιγράφεται με στυλό!

(μεταγραφή της ομιλίας με τις απαραίτητες συντομογραφίες):

— Ποιος είναι στον συνασπισμό με τη Ρωσική Ομοσπονδία; Γιατί... κανείς δεν ακολουθεί τη Ρωσία, ούτε μια χώρα;.. Λέτε ότι το ΝΑΤΟ περικυκλώνει τη Ρωσική Ομοσπονδία. Συμφωνώ μαζί σου. Αλλά, συγγνώμη, Το ΝΑΤΟ εμφανίστηκε ως απάντηση στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας! Και τότε το Σύμφωνο της Βαρσοβίας περιελάμβανε πολλές χώρες. Τώρα όλες αυτές οι χώρες που ήταν στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας εντάχθηκαν στο ΝΑΤΟ... Εξηγήστε παρακαλώ: γιατί κανείς δεν ακολουθεί τη Ρωσική Ομοσπονδία, η οποία, σύμφωνα με εσάς, ακολουθεί μια τόσο ειρηνική πολιτική...; Ακόμη και η Λευκορωσία και το Καζακστάν δεν υποστηρίζουν πλήρως τη Ρωσία;

Ζιρινόφσκι: Μόλις κάνατε το λάθος ότι το ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε ως απάντηση στη δημιουργία του Συμφώνου της Βαρσοβίας(Ο νευρικός μορφασμός του Τοπόρνιν). Σκέφτεσαι καν;(Η Τοπορνίνη κάνει σπασμωδικές κινήσεις κατάποσης). Το ΝΑΤΟ δημιουργήθηκε το 1949, και ως απάντηση στη δημιουργία του ΝΑΤΟ, το 1955, δημιουργήσαμε ένα στρατιωτικό μπλοκ, που ονομάστηκε Βαρσοβία από τον τόπο δημιουργίας του.(Ο Τοπόρνιν αναβοσβήνει αξιολύπητα - είναι εντελώς σε μπελάδες!). Και διδάσκετε στο MGIMO; Αυτή είναι η τελευταία σου μέρα στο MGIMO! Αύριο θα πάρω τηλέφωνο τον πρύτανη... Μας διδάσκουν τα νιάτα μας. Αν κάποιος διδάσκει στο καλύτερο πανεπιστήμιο της χώρας με τέτοιες γνώσεις... φυσικά, αυτό είναι τρελό.

Μπορείς να γίνεις διάσημος με διάφορους τρόπους. Ο Νικολάι Τοπόρνιν το έκανε αδέξια. Συγγνώμη για το λογοπαίγνιο.

Σύντομη βιογραφία ενός μη ηρωικού ήρωα

Ο Kolenka γεννήθηκε τον Νοέμβριο του 1963 σε μια ευφυή σοβιετική οικογένεια. Στο σχολείο σπούδασα άριστα, κάτι που με βοήθησε να μπω με επιτυχία στο Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων της διάσημης πρωτεύουσας μετά την αποφοίτησή μου. Οι σπουδές στο πανεπιστήμιο δεν ήταν άσχημες. Ως αποτέλεσμα, αφού έλαβε δίπλωμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ο ταλαντούχος απόφοιτος έλαβε μια προσφορά να συνεχίσει στο μεταπτυχιακό σχολείο. Το 1990, ο Topornin έπιασε δουλειά ως δάσκαλος στο MGIMO.

Με τον καιρό, ο Νικολάι Μπορίσοβιτς υπερασπίστηκε το διδακτορικό του και έγινε ειδικός στο τραπεζικό δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε αυτό το θέμα δίνει διαλέξεις για φοιτητές διεθνών σχέσεων.

Μιλάει άπταιστα Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά και Ισπανικά. Κάποτε έκανα πρακτική άσκηση στην Ευρώπη και μάλιστα δίδαξα εκεί.

Πρόσφατα, συμμετείχε τακτικά σε αναλυτικές εκπομπές στη ρωσική τηλεόραση όπως το "Time will show" και το "Meeting Place" σε ρόλο ειδικού.

Ενδιαφέρεται για τα ομαδικά αθλήματα και ιδιαίτερα για το ποδόσφαιρο.

Οι δηλώσεις του Τοπόρνιν

  • Η αρνητική ρητορική της Βρετανίδας πρωθυπουργού Τερέζα Μέι προς τη Ρωσία δεν συνδέεται με συγκεκριμένη απόπειρα κατά της ζωής του Σκριπάλ, αλλά με τη γενικότερη αντιρωσική πολιτική του Λονδίνου.
  • Ο κίνδυνος της κατάστασης με τους μετανάστες στην ευρωπαϊκή ήπειρο δεν πρέπει να μεγαλοποιηθεί. Δεν απειλούν την ύπαρξή του. Η ξεθώριασμα της παλιάς Ευρώπης πρέπει να αναπληρώσει το εργατικό της δυναμικό και, ως εκ τούτου, έχει συμφέρον από την εισροή ξένων. Το βασικό πρόβλημα είναι η ένταξη των προσφύγων στη δυτική κοινωνία.
  • Τώρα οι πιο λυσσασμένοι ρωσόφοβοι είναι η Πολωνία και η Λιθουανία. Και το τελευταίο συγκεκριμένα.
  • Απομακρυνόμενος από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ακολουθώντας τη δική της πορεία, η Μεγάλη Βρετανία επιδεικνύει όχι πολιτική καλής γειτονίας, αλλά αρχές εθνικισμού.
  • Η τρομοκρατία είναι μια ασθένεια του ανθρώπινου πολιτισμού για την οποία δεν έχει εφευρεθεί ακόμη ένα αποτελεσματικό εμβόλιο.